Scenarii de lupta: Inpusca-l pe capitan

Paintball

Pregatirea terenului :

Sunt necesare urmatoarele:

– 2 baze cu steag;

– 2 echipe egale numeric;

– un membru al fiecarei echipe e ales Capitan;

– echipele sunt duse la bazele proprii;

– capitanul este legat la capatul unei funii de 600 cm; celalalt capat este legat de un obiect imobil (de exemplu un copac);

– pentru a adauga putin antren jocului, Capitanul poate sa nu fie legat, in schimb arma sa este legata;

– alta varianta este de a limita toti jucatorii la a avea doar 20 bile cu vopsea, in timp ce Capitanul poate avea un numar nelimitat de bile cu vopsea.

Limita de timp sugerata : 30 de minute. Limita poate fi schimbata in functie de marimea terenului de joc, acoperire sau numarul de jucatori.

Reguli :

1) Capitanul nu-si poate desface singur funia;

2) Daca se joaca varianta cu arma legata, Capitanul isi poate abandona arma dar nu poate folosi arma altuia.

3) Daca folositi optiunea cu vopsea limitata, jucatorii nu-si pot imprumuta mingi de vopsea;

4) Toti jucatorii trebuie sa-si inceapa jocul de la baza unde se afla steagul propriu (sau punctul desemnat a fi punct de pornire)si nu pot parasi aceasta zona decat atunci cand jocul a inceput;

5) Jucatorii care au fost loviti sunt eliminati din joc;

6) Jucatorii care sunt eliminati nu au voie, prin cuvinte sau gesturi, sa-si indice orice intentii sau localizari ale membrilor echipei adverse.

Pentru a castiga jocul : eliminati Capitanul echipei adverse.

Tactici :

Desemnati un numar corespunzator de jucatori care sa-l pazeasca pe Capitan la baza unde se afla steagul. Daca se joaca varianta cu arma legata, acest grup trebuie sa stea tot timpul cu Capitanul. Alta tactica este de a avea toata echipa pe pozitie de aparare si sa se astepte cealalta echipa indiferent de cat timp ar lua . Probabil ca si ei incearca acelasi lucru. Echipa cu cel mai mult calm castig de obicei.