Scenarii de lupta: Salvarea ostatecilor

Paintball

Pregatirea terenului :

Sunt necesare urmatoarele:

– 2 Echipe: “Salvatori”si “Teroristi”;

– “Teroristii” aleg unul dintre “Salvatori” pentru a fi “ostatic”;

– O baza unde trebuie adus “ostaticul” de catre “salvatori”, numita “Sanctuar”

– Sunt desemnate 2 arii de detentie a “ostaticului”. Localizarea uneia dintre arii este comunicata “salvatorilor”. “Teroristii” nu cunosc care dintre aceste arii a fost comunicata “salvatorilor”. “Salvatorii” vor fi nevoiti sa-l salveze pe “ostatic”si sa-l escorteze la “Sanctuar”.

Limita de timp sugerata : 30 de minute. Limita poate fi schimbata in functie de marimea terenului de joc, acoperire sau numarul de jucatori.

Reguli :

1) “Teroristilor” le sunt oferite 5 minute avans pentru a tranporta “ostaticul” in una dintre cele doua arii;

2) “Teroristii” sunt anuntati si ei de inceperea jocului;

3) “Teroristii” nu pot muta ostaticul in afara ariei alese;

4) “Ostaticul” nu va incerca sa evadeze;

5) Daca “ostaticul” este lovit, echipa care l-a lovit pierde;

6) “Ostaticul” trebuie sa fie insotit de cel putin un “salvator” atunci cand ajunge la “Sanctuar”, pentru a se termina jocul;

7) Daca “ostaticul” ramane singur din oricare motiv, dupa ce a fost salvat, el trebuie sa ramana pe loc si sa astepte ca “salvatorii” sa-l gaseasca. Poate striga dupa ajutor, daca vrea;

8) Jucatorii care au fost loviti sunt eliminati din joc;

9) Jucatorii care sunt eliminati nu au voie, prin cuvinte sau gesturi, sa indice orice intentii sau localizari ale membrilor echipei adverse.

Pentru a castiga :

– “Teroristi” : Opriti “salvatorii” in intentia lor de a-l duce pe “ostatic” la “sanctuar”;

– “Salvatori”: Aduceti “ostaticul” la “sanctuar”

Tactici :

Trebuie sa localizati “ostaticul”, sa estimati numarul de “teroristi”si sa organizati o ambuscada. Trebuie salvat “ostaticul” pe cat de repede posibil si apoi plecati drakului odata de acolo.