Pregatirea terenului :
Sunt necesare urmatoarele:
– 2 Echipe: “Salvatori”si “Teroristi”;
– “Teroristii” aleg unul dintre “Salvatori” pentru a fi “ostatic”;
– O baza unde trebuie adus “ostaticul” de catre “salvatori”, numita “Sanctuar”
– Sunt desemnate 2 arii de detentie a “ostaticului”. Localizarea uneia dintre arii este comunicata “salvatorilor”. “Teroristii” nu cunosc care dintre aceste arii a fost comunicata “salvatorilor”. “Salvatorii” vor fi nevoiti sa-l salveze pe “ostatic”si sa-l escorteze la “Sanctuar”.
Limita de timp sugerata : 30 de minute. Limita poate fi schimbata in functie de marimea terenului de joc, acoperire sau numarul de jucatori.
Reguli :
1) “Teroristilor” le sunt oferite 5 minute avans pentru a tranporta “ostaticul” in una dintre cele doua arii;
2) “Teroristii” sunt anuntati si ei de inceperea jocului;
3) “Teroristii” nu pot muta ostaticul in afara ariei alese;
4) “Ostaticul” nu va incerca sa evadeze;
5) Daca “ostaticul” este lovit, echipa care l-a lovit pierde;
6) “Ostaticul” trebuie sa fie insotit de cel putin un “salvator” atunci cand ajunge la “Sanctuar”, pentru a se termina jocul;
7) Daca “ostaticul” ramane singur din oricare motiv, dupa ce a fost salvat, el trebuie sa ramana pe loc si sa astepte ca “salvatorii” sa-l gaseasca. Poate striga dupa ajutor, daca vrea;
8) Jucatorii care au fost loviti sunt eliminati din joc;
9) Jucatorii care sunt eliminati nu au voie, prin cuvinte sau gesturi, sa indice orice intentii sau localizari ale membrilor echipei adverse.
Pentru a castiga :
– “Teroristi” : Opriti “salvatorii” in intentia lor de a-l duce pe “ostatic” la “sanctuar”;
– “Salvatori”: Aduceti “ostaticul” la “sanctuar”
Tactici :
Trebuie sa localizati “ostaticul”, sa estimati numarul de “teroristi”si sa organizati o ambuscada. Trebuie salvat “ostaticul” pe cat de repede posibil si apoi plecati drakului odata de acolo.